E.hälsocoach.blogg.se

"Instead of trying to find yourself, create yourself"

En träningsform jag inte förstår

Publicerad 2015-06-04 10:00:26 i Allmänt, Gruppträning, Hälsa, Personlig träning, Träning,

Då har vi kommit fram till dag 4 och jag ska skriva om en träningsform jag inte förstår. Jag tycker väl att all form av rörelse eller fysisk aktivitet är bra oh kan egentligen inte komma på någon så.
 
Men sen drar jag mig till minnes att jag såg ett klipp för inte allt så längesen om heavy metall yoga!
Den innebär att man gör yoga till heavy metall musik, där man ylar och morrar i början av klasserna, gör horn tecken med händerna och öppnar sitt bröst till satan och så vidare....hm...detta tycker iallafall jag är en udda träningsform! 
 Än så länge tror jag faktiskt att den bara finns i USA, men vem vet, den kanske tar sig hela vägen hit till Sverige!?
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

emalifestyle

En Hälsocoach vardag. Min träning och förhoppningsvis er inspiration till en aktivare livsstil.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela