E.hälsocoach.blogg.se

"Instead of trying to find yourself, create yourself"

Introduktion till min träningsblogg

Publicerad 2015-06-01 21:05:28 i Allmänt, Hälsa, Träning,

Måndag och 1juni! Jag har hakat på Uppochhoppa’sträningsbloggsutmaning som pågår hela juni. En ny rubrik varje dag och idag är den som ovan – "introduktion till min träningsblogg". 

En Hälsocoach vardag. Min träning och förhoppningsvis er inspiration till en aktivare livsstil. Det är så jag beskriver min blogg. Jag skriver om min träning, mina olika upplägg och mål. Jag skriver lite om vad jag pysslar med som Hälsocoach m.m.
Jag skriver mycket för min egen skull, men också för er  som vill läsa. Förhoppningsvis så kan jag inspirera och motivera er att ta steget till ett friskare och hälsosammare liv.

#uppochhoppaijuni

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

emalifestyle

En Hälsocoach vardag. Min träning och förhoppningsvis er inspiration till en aktivare livsstil.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela