E.hälsocoach.blogg.se

"Instead of trying to find yourself, create yourself"

Mitt stoltaste ögonblick!

Publicerad 2015-06-06 08:04:22 i Allmänt, Gruppträning, Hälsa, Personlig träning, Träning,

Mitt stoltaste ögonblick Var när det gick upp för mig att jag kunde leda en grupp. Vi hade utbildning för att bli spinninginstruktör. Den första att visa vad man går för, om man går så att säga 😊 

Jag minns att jag var sjukt nervös, lite illamående o ville bara gå o gömma mig i ett hörn. Vi skulle redovisa i grupp och jag var var i mitten av min grupp. Jag hade 2 låtar som jag skulle guida mina klasskamrater igenom. 
Den första i vår grupp startade, den andra personen i vår grupp startade och BOOM det var min tur och det kändes som en okänd kraft lossnade inom mig och slet sig lös. 

Äntligen fick jag visa vem jag var och jag kände mig stark och bäst i världen. En underbar känsla! 



Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: MosterS

Publicerad 2015-06-06 08:44:13

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

emalifestyle

En Hälsocoach vardag. Min träning och förhoppningsvis er inspiration till en aktivare livsstil.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela