E.hälsocoach.blogg.se

"Instead of trying to find yourself, create yourself"

Träning när jag är 65

Publicerad 2015-06-03 21:00:48 i Allmänt, Hälsa, Träning,

Min träning när jag är 65? Jag har alltid tränat och kommer nog alltid att fortsätta att träna. Det har tillhört mig sen jag var liten och ligger så djupt inrotat i mig att det är svårt att bli av med den delen, vilket jag absolut inte vill.
 
I unga år var det simning och fotboll där fotbollen vann och varade fram till att jag var runt 20 år. Därefter blev rörelseglädje, gruppträning och gym en stor del av mig och jag utbildade mig så småningom till Hälsocoach och jobbar idag med träning och hälsa.
 
När jag är 65 kommer jag att fortsätta att hålla mig aktiv, Absolut! Kommer jag att fortsätta jobba med hälsa? Omöjligt att svara på, den som lever får se men helt omöjligt är det inte :)
 


 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

emalifestyle

En Hälsocoach vardag. Min träning och förhoppningsvis er inspiration till en aktivare livsstil.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela