E.hälsocoach.blogg.se

"Instead of trying to find yourself, create yourself"

Core/balansboll

Publicerad 2015-05-26 17:11:12 i Allmänt, Gruppträning, Hälsa, Hälsokällan Gärdet, Personlig träning, Träning,

Dagens pass med mina deltagare som så flitigt kommer på morgonen kl.7.30. 

Tid: 30 min
5st övningar, 1min/övning och vi kör 3 varv. 

-flytta pilatesboll mellan händer och fötter.
- lägg bollen under fötterna, lyft upp höften och doppa ett ben i taget åt sidan. 
-dra pilatesboll mot rumpa+höftlyft
-ligg på mage på boll, rygglyft rakt fram, lyft sen hantlar åt sidan och knip ihop skulderblad. 
-armhävning på pilatesboll samt dra in boll mot bröst. 





Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

emalifestyle

En Hälsocoach vardag. Min träning och förhoppningsvis er inspiration till en aktivare livsstil.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela