E.hälsocoach.blogg.se

"Instead of trying to find yourself, create yourself"

Nya tag, nya mål!

Publicerad 2015-05-25 07:17:52 i Allmänt, Hälsa, Hälsokällan Gärdet, Träning,

Jaha, så hamnade man i den svackan igen att man slutade skriva här! 
Jag förstår inte, jag och en kollega diskuterade det. Vi sa att så fort det blir till ett måste så blir det helt enkelt inte så roligt längre att skriva! Varför blir det så? 
Har ni några tips eller idéer på hur man håller i sitt skrivande? Dela gärna med er😊

Så nya tag, nya mål! Vad har hänt sen sist?! 
Tough Viking gick av stapeln för några helger sen och som jag berättat tidigare så var jag med mitt lag "team Carboon" anmälda och deltog. Vilken utmaning! 😳 roliga hinder, utmanande hinder och rent ut sagt för j-vliga hinder! 

Klicka på länken för att se loppet! 
http://youtu.be/HMrYGrIX3Mk

Vår lagtröja! 

Härliga laget, bra jobbat!

Kommer jag göra det igen?! Vem vet, man ska aldrig säga aldrig😜
Man klarar mer än man tror och det fick jag ett kvitto på här, verkligen! 
Sen är det hemskt att gå utanför sin "comfort zone" men samtidigt det är också då man faktiskt växer som människa! 




Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

emalifestyle

En Hälsocoach vardag. Min träning och förhoppningsvis er inspiration till en aktivare livsstil.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela